ABOUT ME

My photo
冰山一角
I'm the girl who prefers one rose instead of a dozen. I'm the girl who would rather stay in on a Friday night than go to a wild party with random strangers. I'm the girl who wouldn't make you wait on her hand and foot, but would do anything to make you happy. I'm the girl who would enjoy having a movie night rather than going to some fancy restaurant. I'm the girl who would rather stay up all night sharing secrets than going out and getting drunk. I'm the girl who won't make you hold her bags, but would rather hold your hand instead. I'm the girl who will love you more than anyone can possibly dream of. I'm the girl who would give the world to see you SMILE.

Saturday, December 18, 2010

晨运

凌晨五点半起床洗刷完毕后约了一位久违不见的好友一同去晨跑。在还未出门之前接到一通电话说道 ,“哈喽,起床了吗?这里下雨哦,你在S2那里有下雨吗?” ,我答:“没有下雨呀,我还可以看见小狗正在路上散步呢!好吧,等下见!。。。嘟。。。。” 其实我还未把眼镜戴上的说,哈哈!

戴上眼镜再向窗外望出去果然地上一片湿溚溚,天空还呈黑漆漆的,心想幸好雨停了,否则又得取消我们的晨运之约。说起来,我这位好友兼同学还是第二次到City Park 晨运呢!要不是由我带路的话,我想身为芙蓉人的他也许也会在此地迷路呢!呵呵!

其实,一个星期七天里,让我觉得最幸福的一天莫过于属星期六。在这一天除了不用上班之外,还可以有更多属于自己的时间早起晨运,所谓:“一日之计在于晨”。呼吸一天最新鲜的空气,倾听小鸟歌唱它们的喜悦,感受清风的洗礼。。。今天还有更大的收获就是除了和好友相聚之外且还让我们意外的看见最漂亮的一道彩虹。阳光还未普照大地,半圆彩虹呈现在前,让我惊喜万分。

我们以快步的步伐绕湖行了三圈半之后,因为我脚裸旧患疼痛的缘故所以就提早离开了湖畔。在一同吃了早餐之后我们才道别离开。

2 comments:

  1. 谢谢呢!怎么你昨晚又失眠了吗?愿你和你爱的宝贝圣诞节快乐哦!

    ReplyDelete